zondag 20 oktober 2013

Stoere Meiden huilen niet

Soms dan wil ik huilen
Maar mijn ogen blijven droog
Soms dan wil ik huilen
Maar mijn ogen blijven droog

Want grote meiden huilen niet
Ook al hebben ze verdriet
Geen traan die hen verried 
Sterke, stoere meiden huilen niet

Naast computers tussen stoere mannen
Dat is mijn werk, mijn bestaan
Ferme knapen, stoere Jannen
Emoties hebben geen bestaan

Want stoere mensen huilen niet
En stoer, wie wil dat niet zijn?
Dus stop weg het klein en groot verdriet
Anders kun je niet een Stoere Dame zijn

Dus slik weg, die brok in keel
Vergeet verlangen naar een knuff 
Kil en koud en verstandig rationeel
Computeresk zonder ach en wee en puf

Maar zo'n rationele kooi is niet zo handig
Mensen hebben immers ook gevoel
Waarom toch altijd dat verstandig?
Kill en kalm en logisch ook een boel

Maar soms is dat moeilijk, soms dan gaat dat niet
Want dan is er klein of groot verdriet
Moeizaam slikkend pogend tot het tonen niet
Want grote meiden huilen niet

Thuisgekomen dan met doffe bons
Val ik in bed en pak de knuffelbeer
En ineens weet ik het dan weer
Ook Stoere Meiden huilen soms. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten