donderdag 20 juni 2013

Zonnig humeur

Vandaag is de wereld weer zonnig
Vandaag is de wereld weer mooi
Vrolijk en opgeruimd zo tevreden
Gekleed in kleurige zomertooi

Gister was mijn hoofd gevuld met gesomber
Met nevelen en duisternis en mist
Met winter en sneeuw en ijzige kou
Waaruit ik geen uitweg wist

Maar vandaag schijnt de zon in mijn hoofd
Vandaag is het heel erg mooi weer
En wat Murphy probeert en belooft
Mijn goede humeur dat laat geen veer!

Morgen zal het zeker anders zijn
Stemmingen wisselvallig gelijk het weer
Dan zal ik misschien wel weer humeurig zijn
En zie ik het allemaal eventjes niet meer

Maar vandaag is alles goed en prima
Vandaag geniet ik van de kleinste dingen
Vandaag schijnt de zon in mijn hoofd
Vandaag kan ik joehoe-roepend dansen en zingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten